משרד עורכי דין, עורך דין

כיצד אבחר משרד עורכי דין? ‏

משרד עורכי דין

מהו משרד עורכי דין? ‏ איך אני בוחר אחד? מהם סוגי עורכי הדין השונים? ‏ הנה השאלות החשובות ביותר לשאול. הצהרת הראייה שלך צריכה להיות ברורה, מדידה וקלה לשיחה. זה הצעד הראשון ליצירת קיי-פי-איי עבור משרד עורכי הדין שלך. תיעד את המשימה והערכים שלך ודא שהמודל העסקי שלך מבוסס על פתרון בעיות לקוחות במחיר מתאים. להבין את המגמות שמשפיעות על הלקוחות שלך, ולוודא שהמודל העסקי שלך משקף את אלה.

מהו משרד עורכי דין? ‏

משרד עורכי דין מורכב מקבוצה של עורכי דין, וכל אחד מאותם עורכי דין יכול לעזוב אותו כשהם כבר לא רוצים לעבוד יחד. זה יכול לקרות מהר או לאט, תלוי בנסיבות. בכל מקרה, הנהגת משרד עורכי הדין חייבת להבין שכל נכס יורד במעלית בסוף כל יום. לכן זה חיוני להגדיר את אסטרטגיית השיווק של המשרד שלך. אחרי הכל, איך אתה יכול לצפות הלקוח שלך לדעת מה אתה עומד ב 3 השניות הראשונות?

סוג אחד של משרד עורכי דין הוא שותפות אחריות מוגבלת. כפי שהשם מרמז, למבנה זה יש אחריות מוגבלת, כלומר, שותף אינו אחראי לנושי החברה אם הם טועים. עם זאת, יש לו הגנת אחריות של תאגיד, ומוטל עליו מס כמו על שותפות. בעלי המניות שלה נקראים שותפים. בעלי החברה חולקים ברווחים ובהפסדים. כדי להפוך אותו לגמיש יותר, ניתן להקים שותפויות אחריות מוגבלות תחת מבנה חברה, הדומה לתאגיד עסקי, אך אינו אחראי ישירות לצדדים שלישיים.

חברות עורכי דין גדולות בדרך כלל מעסיקות מאות או אלפי אנשים. חברות אלה לעתים קרובות יש משרדים ברחבי הארץ ואפילו ביבשות אחרות. לעתים קרובות יש להם עורכי דין מוערכים מאוד ומציעים עבודה מורכבת בסביבה מהירה. לחלק מהחברות הגדולות יש אפילו תוכניות הכשרה משלהן ועבודה בחינם. זו הזדמנות נהדרת לאימוני קריירה וקידום. יש יתרונות רבים בלהיות שותף בחברה גדולה.

מהם סוגי משרדי עורכי הדין?

יש סוגים שונים של משרדי עורכי דין. חלקם אזוריים ויש להם משרדים בכמה מדינות. אחרים הם לאומיים, עם משרדים בכל רחבי הארץ. ישנן גם חברות בינלאומיות, הממוקמות ביותר ממדינה אחת ומציעות שירותים במגוון תחומים. ניתן למצוא גם משרדי עורכי דין המתמחים בתחומים מסוימים, כגון פשיטת רגל ודיני משפחה. לחברות אלה יש לעתים קרובות משרדים רבים והן מומחיות בחוקים ובכללים של תחום השיפוט הספציפי שלהן.

משרד עורכי דין יכול להיות גדול או קטן, סולו בפועל, משרד בינוני או קטן, או משרד בוטיק. לחלק ממשרדי עורכי הדין יש היררכיה מאוד מוגדרת, בעוד שלאחרים יש מבנה שטוח. בהתאם לחברה, אתה יכול להתקדם לעמית בכיר, שותף, או אפילו משרת שותף בכיר. זה יהיה תלוי בניסיון שלך, תרומות, והסוג של משרד עורכי דין אתה מחפש. לכמה עורכי דין שותפים יש שאיפות להפוך לשותפים בעוד כמה שנים.

כמה ממשרדי עורכי הדין הידועים ביותר הם גדולים, אבל לעתים קרובות חברות קטנות מציעות סביבה אישית יותר. אתה יכול לצפות לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם עורכי הדין שלך. זה סימן של משרד עורכי דין באיכות גבוהה. בנוסף, למשרדי עורכי דין המעסיקים עורכי דין צעירים יש לעתים קרובות תרבות עבודה כוללת. אם אתה שחקן קבוצתי ועובד חרוץ, סביר שתצליח במשרד עורכי דין גדול.

איך בוחרים משרד עורכי דין?

אחת השאלות הראשונות לשאול בעת בחירת משרד עורכי דין הוא מה התמחויות שהם מציעים. אתה יכול ללמוד יותר על חברה על ידי קריאת ביקורות באינטרנט. כמו כן, לשקול את אופיו של העסק שלך, כולל סוגיות משפטיות אפשריות. בנוסף, אתה צריך לחפש משרד עורכי דין עם צוות מגוון כדי להבטיח שהם מבינים את התעשייה שלך. בדומה לכך, משרד עורכי ־ דין עם עורכי ־ דין בני אותו גזע או מוצא אתני אינו יכול לספק לך תובנה כה רבה בעסקיך, או להמליץ על החלטה המבוססת על מוסר וגורמים פיננסיים ולא על שיקולים עסקיים או תעשייתיים.

גם הופעתו של משרד עורכי הדין חשובה. הצוות צריך להיות לבוש היטב והמשרד צריך אווירה מקצועית. גודל החברה צריך גם להתאים לגודל העסק שלך. למרות שזה אולי נראה חסר-שכל, חשוב לזכור שלוקח זמן לבנות מוניטין חזק. אז תזכרי, אל תדברו שטויות על חברה רק בגלל שהיא גדולה יותר משלך.

הבא, לקבוע בתחום שלך. אתה מעוניין לעסוק בדיני מיסוי? מה לגבי החוק הפלילי? אם אתה לא נהנה להתמודד עם מקרים אלה, לחפש חברה שמתמחה בתחום זה. אתה גם רוצה לשקול את האישיות של חברי המשרד ואת התרבות האיתנה שלהם. ואז, לבחור משרד עורכי דין המבוסס על המומחיות והערכים שהיא חולקת. יהיה לך אמון רב יותר ולהיות מוכן טוב יותר לראיונות ומשא ומתן עם משרדי עורכי דין פוטנציאליים (כגון: אפריים ווינשטיין עו"ד).