עורך דין

האם אתה זקוק לעורך דין כדי לכתוב צוואה? ‏

צוואות הן מסמך משפטי שבו אדם מפרט את רצונו לחלוקת רכושם עם מותו. המסמך גם קובע מי ינהל את נכס המנוח עד להפצתו הסופית. חשוב לנסח צוואה תקפה כדי שהרצונות הסופיים שלך יבוצעו. פיתוח רצון אינו קשה כמו שאתה חושב. אלה כמה עצות שיעזרו לך להכין צוואה תקפה. אם אתה מתגרש, עליך גם לקרוא את רצון אשתך.

צוואות פשוטות הן בדרך כלל לא מסובכות ולא דורשות שום בעיות משפטיות. אתה יכול למצוא מידע על צוואות בספרייה המקומית שלך, או באינטרנט. עדיף להתייעץ עם עורך דין אם אתה צריך עזרה בניסוח צוואה שלך עם זאת, אל תשכח לבדוק אם החומר שאתה מוצא קשור למדינת ניו יורק. לא משנה מה הסיבה שלך, צוואה צריכה להישמר במקום. המידע הכלול בו צריך להיות מדויק וקריא.

פשוט לא יהיה כרוך בכל סוגיות משפטיות מסובכות. הצעד הראשון הוא למצוא עורך דין. בין אם אתה מחליט לעבוד עם עורך דין או לעשות את זה בעצמך, לוודא שאתה מבין את הסיכונים הכרוכים בכך. ברגע שבחרת עורך הדין שלך, אתה חייב לבחור את המוציא לפועל לרצון שלך. ודא שהם סומכים עליך. אתה תצטער על זה אם לא. התייעץ עם עורך דין לתכנון נדל"ן אם אתה מודאג מההשלכות המשפטיות.

אם יש לך ילדים, עליך לשקול להכין צוואה. חוק מעיים אולי לא יאפשר לך לחלק את הנכס שלך כמו שאתה רוצה. אתה יכול למנות אפוטרופוס לילדים שלך על ידי כתיבת הרצון שלך. אם יש לך אמון, אתה יכול ליצור חשבון לצרכים הכספיים של ילדך. צוואה היא מסמך חשוב ואין להתעלם ממנו. המסמך חייב להיות חתום על ידי שני אנשים. זה חובה אם אתה מתכנן להשאיר סכום משמעותי של הרכוש שלך לבן משפחה.

צוואה יכולה להיות מסובכת. ילדים מרובים אינם נדירים. במקרים אלה, חשוב למנות מוציא לפועל ראוי לאמון. יש למנות עורך דין אם למוציא לפועל אין ניסיון. סיבה נוספת לכלול מוציא לפועל בצוואה היא אם הרצון מסובך מדי. זה לא צריך להיות. אתה צריך גם שם המוציא לפועל אם משפחתו של המנוח יש הרבה נכסים.

יש רכיבים שונים בצוואה. אחד מאלה הוא מבצע. אדם זה אחראי לביצוע תנאי ה ”WILL”. מוציא לפועל יכול להיות בן זוג או חבר קרוב. מוציא לפועל יכול להיות עורך דין. לרצון קטינה יש יתרונות רבים. זה יכול לעזור לך להגן על יקיריך. זה תמיד רעיון טוב שמישהו יעשה צוואה. התייעץ עם עורך דין אם אתה צריך לעשות שינויים לרצון שלך.

אם אתה מתחיל, צוואה יכולה להיות מסמך פשוט. צוואה צריכה להיות מפורטת ומדויקת ככל האפשר. אתה יכול למלא את השמות של מוציאים לפועל ואפוטרופוסים לילדים קטנים בצוואה. אם אתה אדם מנוסה יותר, אתה יכול להשתמש בצוואה סטטוטורית. סטטוטורי יכול לשמש לשם מוציאים לפועל. בשביל צוואה מורכבת יותר, שני הצדדים יצטרכו לחתום עליה.

רצון פשוט הוא מסמך משפטי נפוץ מאוד שקל להכין. זה פשוט ליצור צוואה פשוטה אם מעולם לא עשית כזו. אתה יכול למנות אפוטרופוס לילדים קטנים או מישהו שינהל ירושה על ־ ידי שימוש בערכה שתוכל להכין בעצמך. אתה יכול גם להשתמש בצוואה כדי למנות נאמן. רצון בסיסי נחוץ לחלוקת רכוש. רצון בסיסי יכול לכלול פרטים על חפצים אישיים והשקעות.

צוואות פשוטות אינן מורכבות, אך המוציא לפועל והאפוטרופוס חיוניים. אנשים אלה אחראים לביצוע ההוראות הכלולות ב ”צוואה”. לדוגמה, מוציא לפועל אחראי על מילוי ההוראות ב ”צוואה”. ייתכן שמדובר בבן זוג, בחבר, בעורך ־ דין או בהורה לילד מבוגר. הורים גם רוצים למנות אפוטרופוס לילדיהם. חשוב שילד יקבל את ההחלטה הנכונה. אך היא גם יכולה להעניק שלוות נפש.

פרטים נוספים: עו"ד חיה לזר