סוכנות רכב טויוטה

מה כדאי לחפש בטויוטה Select?

רכב היברידי חדש מטויוטה עושה גלים, ומספר תכונות בדגם Select ראויות לציון. תכונות הקישוריות של Toyota Select, למשל, מאפשרות לו להתחבר לאינטרנט מבלי להיות מחובר לחשמל. טויוטה שמע מולטימדיה ושירותים מחוברים מערכת מקלה להזרים מוסיקה או להאזין לפודקאסט, כל מהמכונית שלך. בעוד אתה תהנה מהרבה מאותם מאפיינים כמו כלאיים אחרים, תג המחיר של סלקט יבוא עם כמה מעילים.

בחירת שטח רב מספקת משיכה וטיפול בשיפורים בסוגים שונים של שטח. בחירת מצבים אלה מאפשרת לך לשמור על התמקדות בכביש תוך שיפור המתיחה. בנוסף, התכונה הנבחרת מגיעה עם מספר מצבי נהיגה. למשל, אם אתה מתכנן לנהוג על חול או סלעים משוחררים, אתה יכול להגדיר את המצב לבוץ או שני קמ "ש. באופן דומה, אם אתה הולך במעלה ההר, אתה יכול לבחור שלוש, ארבע, או חמש קמ "ש.

מה החדשות האחרונות לגבי מכוניות חדשות בטויוטה?

Toyota Select 2019 הוא רכב שטח חדש, בעל ביצועים גבוהים עם מגוון מרשים של תכונות סטנדרטיות. בלחיצת כפתור, נהגים יכולים להגדיר את הרכב להתמודד עם מגוון של שטח. Multi-Terrain Select היא תכונה ייחודית המפקחת על משיכה, תגובת מצערת ועוד. המערכת מתאימה הגדרות אלה לסוג של שטח שהנהג נוהג ב, משפר את היכולת שלך להתמודד אפילו עם השטח הקשה ביותר.

המותג טויוטה הוא אחד מיוצרי המכוניות המוכרים ביותר בעולם. היא ממוקמת בטויוטה, אייצ 'י, יפן, ויש לה כוח מכירות של יותר מ-1,500 בארצות הברית ו-1,800 ברחבי העולם. היא מוכרת יותר ממיליון כלי רכב מדי שנה, והיא המכונית השנייה בגודלה בעולם. הוא מוביל בתחום הרכב ההיברידי, ורכביו הוכרו באיכות וביצועים גבוהים.

סדרת TRD כוללת שלושה מודלים שונים המציעים תכונות שונות ויכולות לנהיגה מחוץ לכביש. סקויה מציעה רק את קיצור TRD Sport, וטקומה מציעה את כל השלושה. TRD Pro Series Cab זמינה עבור 4Runners, Tundra Max ו-Tacoma Access Cab. הוא מגיע עם שפע של אביזרים אופציונליים, כולל לוחות החלקה קדמית TRD Pro, מערכות פליטת ביצועים, מסנני אוויר ביצועים, ומגוון של תכונות אחרות.

השותפות בין טויוטה ומיקרוסופט תוביל לתהליך פיתוח יעיל לעתיד של מכוניות מחוברות. שתי החברות יבנו על האדריכלות הגלובלית החדשה של טויוטה ויחלקו רכיבים תחתונים. פלטפורמות אלו יסייעו לטויוטה לשלב ערים חכמות ולשפר את השירותים בתעשיית הרכב. טויוטה מחוברת תציע חבילת שירותי מידע ללקוחותיה, כולל מגוון אפשרויות קישוריות. אם הטלפון הנוכחי שלך אינו תואם, תצטרך לשדרג לדגם חדש יותר.

בין הקרוסאוברים הפופולריים ביותר, ה-RAV4 הוא חביב הנהגים. הוא משלב דינמיקת נהיגה חלקה עם ביצועים מהנים. ה-RAV4 מגיע גם עם שפע של שטח פנימי, שפע של מאפיינים טכנולוגיים, ורשימה ארוכה של תכונות בטיחות וסיוע לנהגים. ה-RAV4 מציע הרבה תכונות במחיר סביר. הוא גם מציע תכונות בטיחות יוצאות דופן, והמוניטין של ה-RAV4 לאמינות הוא אגדי.

בין אם אתה קונה טויוטה לעסקים או הנאה, אתה לא יכול להשתבש עם רכב שטח טויוטה. רכבי שטח אלה הם מחוספסים ועמידים, ומאפיינים טכנולוגיות מרשימות לסיוע לנהגים, יחד עם תאימות לסמארטפון. הם אפילו יספקו לך בידור וניווט. כאשר מחליטים איזה לקנות, לוודא לחקור את רמות גיזום השונות. בדרך זו, תקבל את התכונות שאתה צריך במחיר סביר.

פרטים נוספים: https://www.toyota-a.co.il/service-and-accessories/%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94%20%D7%A1%D7%9C%D7%A7%D7%98-%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%20%D7%99%D7%932