מדבקות PVC

מדבקות PVC – למה אתה צריך מקצוען

מדבקות PVC

אם אתם חושבים להשתמש במדבקות PVC בקמפיין הפרסום שלכם, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה, נדון מה הן מדבקות PVC, איך הם עובדים, ולמה אתה צריך לשקול לשכור איש מקצוע. מדבקות PVC הן דרך רב-גונית, עמידה ותופסת עיניים להעביר את המסר שלך. אתם יכולים להשתמש בהם כדי למתג את המוצרים והשירותים שלכם, והם נהדרים לאריזות וקמפיינים שיווקיים לא מקוונים. כדי להפיק את המירב מהמדבקות הזולות, העמידות והארוכות, כדאי שתבדוק את ”גוגופרינט”. הם מציעים משלוח חינם, ואתה תוכל לקבל מדבקות באיכות גבוהה במחיר סביר.

מהן מדבקות PVC?

מהן מדבקות PVC? PVC הוא קיצור של פוליוויניל כלוריד. מדבקות אלה ניתן למצוא בצבעים רבים ושונים ויש להם מראה שונה. המדבקות העמידות האלה הן בעלות יעילה ויכולות להימשך מספר שנים, תלוי באיך הן מיושמות. מדבקות PVC הן גם מאוד עמידות, בשל הרכב השרף הסינתטי שלהן. הם גם הדבקה עצמית. והם טובים גם לשימוש בתוך הבית וגם בחוץ, מאחר שיש להם גיבוי הדבק והם עמידים למגוון של כימיקלים.

כשמדובר בעמידות, PVC הוא החומר הטוב ביותר למדבקות. בעוד שחומרים אחרים הם עמידים, PVC מציע התנגדות רב-גונית ומזג אוויר. שלא לדבר על כך המדבקות האלה נראות נהדר כאשר מוצב בחוץ. פוליוויניל כלוריד התגלה לראשונה במאה ה-19, והיום, זהו סוג נפוץ של פלסטיק שזול לייצור. תעשיות רבות משתמשות ב-PVC במוצרים שלהן, כולל בנייה, ריהוט, רכב וייצור תמרורים.

למדבקות נייר יש כמה חסרונות. הדבק המשמש להם הוא פחות עמיד מאשר מדבקות PVC. כתוצאה מכך, מדבקות נייר דועכות תוך זמן קצר. בנוסף לכך, קשה לשמור עליהם. הם אינם אטומים למים, ולכן הם אינם טובים לחשיפה ממושכת למים. מדבקות נייר יראו גם כתבים ושריטות, ולא יחזיקו מעמד זמן רב. בקיצור, מדבקות נייר אינן האפשרות הטובה ביותר לשימוש בחוץ.

מה השימושים של מדבקות PVC?

גיליונות PVC יוצרים בסיס אידיאלי למדבקות רב צבעוניות באיכות גבוהה. מכיוון שלPVC יש משטח חלק, דיו הדפסה יכול להעביר תמונות מפורטות בקלות. מדבקות PVC ניתן להזמין בגימורים שונים, כולל מט ומבריק. ניתן לחתוך אותם בקלות בכל צורה. בנוסף לכך, הם עמידים בפני חמצון, חום ושמנים. היתרונות של מדבקות PVC הם רבים, אבל הנה כמה מהחשובים ביותר.

קודם כל, מדבקות ויניל עמידה יותר מתוויות נייר. PVC הוא פלסטיק בעל יכולות דיו מצוינות וניתן לעצב אותו בצבעים שונים. בשל תכונות אלו, ל-PVC יש יישומים רחבים בהדפסת תוויות הדבקה עצמית. לדוגמה, הוא מתאים לתוויות בעלות דרישות תפקודיות גבוהות, לרבות עמידות במים ובשמן, וכן לתוויות במוצרים כימיים. תוויות PVC נמצאות בשימוש נרחב במוצרי שירותים, מוצרי חשמל ותכשיטים, ויש להן מגוון יישומים. למעשה, ניתן לייצר תוויות סוללה מיוחדות מתוויות דבק מקוצרות של PVC.

מדבקות אלה חסינות למים, עמידות לחום ושמן וניתן ליישם אותן על כל משטח חלק. יש להם גם גיבוי רשת לחיתוך קל. בגלל שהם עמידים למים, הם לא לקלף או להשאיר שאריות דביקות. אם יש צורך, ניתן למקם אותם מחדש מספר פעמים, אבל זה יכול לפגוע בתכונות הדבק שלהם. הם עשויים מחומר איכותי, מה שהופך אותם למושלמים עבור יישומים רבים ושונים.

למה אתה צריך מקצוען עבור מדבקות PVC?

למה אתה צריך מקצוען למדבקות PVC? התהליך של יצירת מדבקות PVC שלך מתחיל עם גיליון של דבק. הוא נחתך, נארז ונשלח אליך. ואז אנשים יתקעו אותו על המכוניות שלהם, משאיות, וכלי רכב אחרים. מדבקות PVC גם מושלמות לשימוש בתערוכות מסחר וגלריות. כאשר בוחרים איש מקצוע, חפשו חברה שמשתמשת בטכנולוגיות ההדפסה העדכניות ביותר.

רוב המדבקות מגיעות עם שלוש שכבות. בצד הלא דביק נמצאת קלטת ההעברה. בצד השני נמצאת המדבקה עצמה. השכבה התחתונה היא נייר גיבוי. כאשר אתה מפעיל מדבקה, לחץ על המדבקה והעביר סרט יחד. זה חיוני להסיר כל נייר גיבוי שנותר ושאריות כך המדבקה תדבק כראוי. ברגע המדבקה היא על פני השטח, אתה יכול להסיר את סרט ההעברה וליהנות המדבקה החדשה שלך!