ייצור, התקנה ושיווק מצבות

קבלני מצבות – חריטה על מצבות גרניט

בין אם אתה קובר אדם אהוב בקבר מסורתי או עכשווי, קבלן מצבות יכול לעזור. ישנם מספר סוגים שונים של מצבות, כולל בטון, התמודדות ואבני שיש. קבר התמודדות הוא קבר בעל ארבעה צדדים שיש בתוכו אדמה ואבני שיש, ואז נשפך עליו בטון. למרבה הצער, ככל שעובר הזמן, המצבה הזו יכולה להיסדק ולאבד את תמיכת האדמה שמתחת, והיא עלולה ליפול. עם זאת, עם תיקון נכון, זה יכול להישאר במקום ויש לו תוחלת חיים ארוכה.

בנוסף לכך שהאבנים יראו כמיטב יכולתן, קבלן מצבות צריך לעקוב אחרי משטר ניקוי ראוי. ניקוי האבנים דורש טכניקה מיוחדת וחומרים עדינים. מנקה קשה מדי עלול לגרום לאבן להתמזג מהר יותר, והכתובות עלולות להיות פחות קריאות. שימוש בשיטת ניקוי עדינה יאריך את חיי המצבה וימזער את הצורך בהחלפה.

שימוש באקונומיקה כדי לנקות את המצבה יכול לפגוע בה, כי היא אלקלית. מנקים חומציים, לעומת זאת, יכולים להמיס אבנים רגישות. בנוסף, אקונומיקה משאירה גבישים מאחור לאחר שהיא מתאדה, מה שיכול למעשה לקרוע את המצבה מבפנים. זה לא נראה טוב למצבה. במקום זאת, קבלן מצבות צריך להשתמש רק בפתרונות שאינם מכילים מלבין.

כמו באבנים אחרות, עפר יעבור למשטח המצבה ויגרום לכתם כהה. עפר יכול גם לחדור לתוך נקבוביות האבן, מה שגורם לכתמים בצבע חלודה. עפר גם ישמור על לחות, מה שיכול לקדם את צמיחת העובש. זה יכול לגרום למצבה לשקוע לאורך זמן, מראה את קו השלג שהיה פעם נוכח.

בין אם אתה מחפש קבלן מצבות למצבה שלך או רוצה לשכור מישהו שיעשה את העבודה, חשוב לשכור מישהו שמבין את החשיבות של טיפול הולם. מומחה יכול להחזיר את המצבה ליופייה המקורי, ויספק ניקוי יסודי. בין אם זה סמן קבר זיכרון או סמן בית קברות, קבלן מצבה יכול להחזיר את המצבה של יקירך ליופיו המקורי.

קבלן מצבות יכול לנקות אבן עם מכונת כביסה בלחץ גבוה או ביד. מנקי לחץ גבוה יכולים לגרום נזק למצבות שיש, כך קבלן מצבה צריך להיות מכיר את שיטות הניקוי הנכונות. במהלך הניקיון, הלחץ צריך להישמר בין 12 אינץ 'ל-500 פסאיי. תוודא שאתה בודק קודם כל פתרונות ניקוי על חתיכת אבן קטנה.

קבלן מצבות צריך להכיר את החוקים והתקנות של בית הקברות. לדוגמה, למפקח על מחלקת הרחוב תהיה זכות להסיר מבנה פגוע או לא חוקי, והקבלן צריך לדעת איך לציית לכללים אלה. הקבלן צריך גם להיות אחראי לכל נזק לקברים אחרים, עצים או גינון נוף. חשוב גם לדעת את כללי בית הקברות בנוגע לפרחים מלאכותיים וגדרות.