עורך דין פלילי

מתי אתה צריך עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי

כאשר נעצרת בגין פשע, סביר להניח ששאלת את עצמך, "מהו בדיוק עורך דין פלילי?" מאמר זה יענה על שאלות אלה ועוד, וינחה אותך לקראת פתרון משפטי מוצלח. אבל אולי אתה תוהה: מתי יש צורך לשכור עורך דין פלילי? ואיך אתה הולך על בחירת אחד טוב? המשך לקרוא כדי ללמוד על תפקידו של עורך דין פלילי בחייך. הנה כמה מצבים נפוצים שבהם תצטרך עורך דין פלילי.

מה עושה עורך דין פלילי?

עורכי דין פליליים מגנים על נאשמים בבית המשפט ומייצגים מגוון לקוחות. הם עשויים לעבוד בחברת סולו, ארגון ללא מטרות רווח או ממשלה כסנגור ציבורי. לוח הזמנים של עורכי דין פליליים הוא לעתים קרובות גמיש, אבל רבים עובדים מעל ארבעים שעות בשבוע. הם חייבים להיות אדיבים וכנים בכל ההתנהלות. הם חייבים גם לציית לחוק. הם חייבים לדעת איך להגן על הנאשמים, ולהבין את זכויותיהם.

עורך דין פלילי הוא עורך דין המתמחה במשפט פלילי. סוג זה של עורך דין מסייע למערכת המשפט להגיע לתוצאה הסופית שלה. הם מוודאים כי זכויות הלקוח שלהם מוגנות ועקרונות החוק נשמרים על ידי המשטרה. הם נלחמים על זכויות לקוחותיהם, ללא קשר להיסטוריה הפלילית שלהם. להלן כמה מהמשימות שעורכי דין פליליים מבצעים. הראשון הוא הכנת תיקי מקרה. עורכי דין צריכים להכיר את כל החוקים הנוגעים לתיקים פליליים ויש להם ידע מקצועי עליהם.

עורך דין פלילי חייב להתקבל לעסוק בעריכת דין במדינתם. השלב הראשון בהפיכתו לעורך דין פלילי הוא השלמת לימודי תואר שני או קבלת תואר במשפטים. תלוי איפה אתה מתאמן, ייתכן גם צריך להרוויח הסמכה בר. בארצות הברית הסמכה זו מתקבלת באמצעות המועצה הארצית להסמכת מומחיות משפטית. עורך דין פלילי חייב להיות בקיא בחוק ובעל כישורי סנגור מצוינים בעל פה ובכתב. הם חייבים גם להחזיק מחקר חזק, חקירה, ומיומנויות אנליטיות.

מתי אתה צריך עורך דין פלילי?

מתי אתה צריך עורך דין פלילי? אם הואשמת בפשע, שכירת סנגור פלילי היא החלטה נבונה. למרות שזה אולי נראה יקר, זה יחסוך לך זמן וכסף בטווח הארוך. ההגנה הטובה ביותר היא זכותך לעורך דין שמכיר את החוק וכיצד פועלת מערכת המשפט הפלילי. אתה צריך עורך דין שיודע להילחם בהאשמות נגדך ובחירויות החוקתיות שלך.

עורך דין פלילי צריך להיות מסוגל להתמודד עם כל ההאשמות נגדך. לדוגמה, אם אתה נחקר על החזקת ציוד סמים, חשוב לשכור עורך דין מנוסה במשפט פלילי. בנוסף, אם אתה עומד בפני אישום הקשור לגניבה, תזדקק לעורך דין שמבין את כללי הראיות בתיק. חשוב גם לשמור על סנגור פלילי אם אתה עומד בפני אישום הקשור לסמים.

לאחר לימודי המשפטים, חשוב לחפש התמחות או עבודה בה תוכלו לצבור ניסיון רב ערך. אתה יכול לעשות זאת בסנגוריה ציבורית כמתמחה. זוהי דרך מצוינת לבנות את המוניטין שלך תוך השגת ניסיון מעשי בתחום המשפט הפלילי. התמחות בסנגוריה הציבורית מאפשרת לך לעבוד לצד סנגורים ציבוריים ולפנות לבית המשפט, מה שיכול להעניק לך ניסיון רב ערך.

איך אתה יכול לבחור עורך דין פלילי?

יש כמה דברים שאתה צריך לשקול בעת בחירת עורך דין פלילי. הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא עד כמה הם מנוסים בתשלום הספציפי שלך. זה יעזור לך לבחור עורך דין שיכול לייצג אותך ביעילות. אתה גם רוצה מישהו יהיה זמין עבורך. אם אתה מואשם בפשע, עליך לוודא שיש לך עורך דין שיכול להגיב במהירות וביעילות למצבך.

דבר נוסף שאתה צריך לחפש הוא כמה טוב הם מתקשרים עם לקוחות. סנגור פלילי חייב להיות מסוגל לתקשר עם לקוחות באופן המתאים להם ביותר. עורכי דין מסוימים מעדיפים לדבר באופן אישי בעוד אחרים מעדיפים לתקשר באמצעות דואר אלקטרוני, הודעות טקסט, דואר חילזון. גלה איזה סוג תקשורת הם מעדיפים וודא שאתה מרגיש בנוח עם זה. בנוסף להיותו מגיב, סנגור פלילי טוב אמור להיות מסוגל לתת לך דמי ייצוג מציאותיים.

הבא, אתה צריך לשקול את המוניטין שלהם. וודאו שיש להם מוניטין רב, ונסו להימנע ממשרדי עורכי דין שמבטיחים סכומי כסף גדולים לפגישה ראשונית. כמו כן, חפש עורכי דין שניסו מספר לא מבוטל של תיקים. אם אתם מחפשים עורך דין בעל ניסיון בטיפול בתיקים פליליים, עליכם לחפש מישהו שיש לו רקורד טוב של לחימה בבית המשפט. חוץ מזה, אתה צריך לבחור עורך דין אשר מגיב מיילים ומחזירה שיחות טלפון מיד.