עורך דין

מה אוכל לצפות כשמתקיים גישור לגירושין? ‏

במהלך פגישת גישור, המתווך מעודד את שני בני הזוג לדון בגירושין בצורה מובנית. שני הצדדים צפויים לחלוק מידע על מצבם הכלכלי, על נכסים, על מטרות שלאחר הגירושין ועל נושאים אחרים. עליהם גם להיות מוכנים לספק תיעוד תומך, כגון הערכות ודוחות כספיים. ברגע שהתהליך מתחיל, בני הזוג צריכים לנסות להגיע להסדר מוסכם הדדי. כאשר הגירושין יהיו סופיים, בני הזוג יצטרכו להחליט בעצמם לגבי חלוקת הרכוש.

תוכל להימנע מבזבוז זמן אם תבחר מתווך נייטרלי לגישור גירושין. מתווך ניטרלי הוא הטוב ביותר כפי שהם לא יהיו מוטים בשום דרך. כדאי גם להקדיש את הזמן לסקור את האתרים של המתווכים השונים ולשאול כמה שיותר שאלות. זה יהיה מועיל אם אתה עושה רשימה של שאלות לשאול את המתווך כך שאתה יודע למה לצפות.

שאל את המתווך שלך כל שאלה. זה יהיה מועיל אם יש לך את כל המידע הרלוונטי זמין לך. לאחר מכן, המתווך יסכם על מה דיברת עם אשתך. ‏ אם יש לך שאלות, המתווך אולי ירצה לשאול אותך מחקר נוסף או להיוועץ במומחה ניטרלי כדי שתבין טוב יותר סוגיות מסוימות. המתווך שלך יכול לעזור לך אם אתה צריך הבהרה או מידע נוסף. אם המצב דורש זאת, המתווך ישאל אותך שאלות כדי להבהיר כל נקודה.

המתווך יכול לעזור לך לפתור כל בעיה במקרה שלך. המתווך יכול ליידע את שני הצדדים על פרטים ועל האפשרויות הנוכחיות. הוא גם יעזור לך להשלים את הניירת הדרושה לגירושין. סביר יותר שתגיע להסדר אם תסכים למתווך. ההסכם שלך עם המתווך יקבע את התוצאה הסופית של התיק שלך. אך אל תפחדו לבקש ייעוץ משפטי נוסף או לקבל חוות דעת נוספת.

אולי אתה מודאג מהתהליך ורוצה לשכור מתווך שיעזור לך. למתווך יהיה ניסיון רב בגירושין ויוכל לעזור לך לנווט במערכת המשפטית. אם התיק שלך יגיע לבית המשפט, הוא יהיה צד שלישי ניטרלי. אם אתה שוכר מתווך מוסמך, תוכל להיות יתרון על בן הזוג שלך בעת משא ומתן.

מתווך יעזור לך להבין את כללי הגירושין החוקיים ויסייע לך להימנע מסוגיות העלולות לגרום לסכסוך. מתווך הוא חסר פניות ולא יהפוך ליריבים כמו גירושין יריבים מסורתיים. במקום זאת, הוא יהיה צד שלישי ניטרלי שיעזור לך לפתור בעיות. אתה לא צריך לפחד לחפש מתווך. הוא תמיד יהיה זמין לעזור לך.

בהתאם למורכבות הגירושין, ייתכן שתצטרך לאסוף מידע לפני הגישור. מתווך יכול לעזור לך למצוא את המידע שאתה צריך ולעזור לאסוף אותו. אם אינך מסוגל לאסוף את כל המידע, המתווך יציע דרכים לעשות זאת. לאחר מכן, המגשר יסכם את המידע ואולי יציע מחקר נוסף או ייעוץ מומחה ניטרלי. הוא או היא יכולים גם לעזור לך להשלים את הניירת הדרושה.

אתה צריך לוודא שיש לך גישה לעורך דין שהוכשר בדיני גירושין כשאתה עובד עם מגשר. אתה צריך גם להיות מודע לכל סיבוכים אפשריים עם הגירושים שלך. תוכל לשאול את המתווך כדי להבהיר כל אי בהירות במסמכים. עורך הדין שלך ייצג אותך אם אין לך ייצוג משפטי. המגשר יסייע לך עם ניירת אם יש מחלוקת. תהליך הגישור הוא דרך אידיאלית להגיע להסדר ידידותי.

אם אינך בטוח לגבי היתרונות שבגישור לגירושין, בקש מהמתווך לעבור על המסמכים שאתה מחלק כרגע. אתה צריך להבטיח שכל המסמכים הם בסדר במהלך התהליך. ואז, המתווך ישאל אותך שאלות כדי להבהיר מה לא נחשף. המתווך יכול לעזור לך להגיע להסכם מועיל הדדי אם אתה לא מסוגל להבהיר את המסמכים.

פרטים נוספים:

https://www.avivitmoskovich.co.il/%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94/