שלטים מוארים

שילוט מואר – מדוע כדאי להשיג אחד וכיצד לבחור חברה שתתקין אותם

שלטים מוארים

בבחירת חברה להתקנת השלטים המוארים שלך, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים שונים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על שילוט מואר, מדוע כדאי להשיג אחד וכיצד לבחור חברה. תיבת אור היא תיבת 3 עם תאורה פנימית. שלט ארון הוא לוח שקוף המודפס בגרפיקה בצבע מלא ומכוסה בוויניל חתוך למות. שילוט מואר אלה הם אפשרות חסכונית לשילוט חיצוני קבוע. ניתן להרכיב אותם ישירות על פני הבניין או כשלט אנדרטה עצמאי.

מהו שלט מואר?

שלט מואר הוא כל סוג של שלט המכיל אלמנט תאורה. אלמנט התאורה עשוי לכלול נוריות, נורות פלורסנט או נורות ניאון. ללא קשר למקור שלהם, אלה סוגים של שלטים ליצור השפעה גדולה יותר מאשר סוגים אחרים של שלטים. שילוט מואר מגיעים במגוון רחב של סגנונות וניתן להתאים אותם כך שיתאימו לצרכים ולתקציב של עסק מסוים. יצרני שילוט מואר מומחים יכולים לעזור לך להחליט איזה סוג שלט מואר יתאים בצורה הטובה ביותר לפרויקט שלך.

בעוד שילוט מואר יכול להיות יקר בתחילה, נוריות הם חסכוניים באנרגיה ולא להגדיל באופן משמעותי את חשבון החשמל שלך. שילוט מואר יכולים לחסוך עד 72 אחוז מהחשמל. שלטים אלה הם גם עמיד מאוד. בין אם תבחרו באופציה מוארת או לא מוארת, תשמחו שקיבלתם את ההחלטה להשקיע בשלט מואר. ישנם ארבעה אלמנטים חשובים לשלט מואר מוצלח:

שלטי לייטבוקס הם בחירה פופולרית עבור שילוט בחזית החנות. שלטי לייטבוקס הם ארונות שלטים בצורת מלבני עם פנים פוליקרבונט. הם יכולים להיות מפוארים או פשטניים, ובאמצעותם ניתן להציג לוגו שלם. הם עולים פחות מרוב השלטים המוארים האחרים וקלים יותר להתקנה מאשר שלט מסורתי. שלטי לייטבוקס מגיעים בכמה סגנונות, כולל אלה עם גזרות. נוריות מתח נמוך מותקנות בתוך צורות החיתוך כדי לתת להן עומק ומיקוד.

מדוע העסק שלך צריך שילוט מואר?

בין אם אתה בעל עסק או סתם חובב עיצוב הבית, ישנן מספר סיבות מדוע עליך להשתמש שילוט מואר. שלטים אלה הם הרבה יותר קל לקרוא באור יום בגלל הניגוד המשמעותי שהם מספקים. ניגודיות נכונה הופכת את השלט להרבה יותר קל לקריאה ולכן נגיש יותר לאנשים עם ליקויי ראייה. אוריינות ברייל קנדה מציעה מדריך שימושי עבור שילוט נגיש. יתרון נוסף של שילוט מואר הוא הערעור האסתטי שלהם. שלט מואר היטב ייראה קלאסי יותר ויוסיף לתדמית המותג שלך.

הדלקת השילוט שלך יכולה לעזור לעסק שלך להתבלט מהקהל. שלט מואר מעוצב היטב יכול להפוך לנקודת ציון בקהילה ולמשוך רגל. בנוסף להגברת הנראות, זה יכול אפילו למשוך את תשומת הלב של המועצות המקומיות. העסק שלך יכול להיות מוכר כעסק חדשני התורם להתחדשות הקהילה וניתן לתגמל אותו כתוצאה מכך. מלבד הסיבות הללו, היתרונות החסכוניים באנרגיה של שילוט מואר הם רבים.

שילוט מואר יבטיחו שהשלט שלך יישאר גלוי גם אם הטמפרטורה בשעות היום תרד. זה חשוב במהלך החורף כאשר השמש שוקעת סביב 4:30. בנוסף, סוגים מסוימים של מזג אוויר גרוע הופכים את שעות היום לכהות יותר, כולל כיסוי עננים ומיקום שמש ירוד. בעוד שחלק מהעסקים ברי מזל מספיק כדי להיות במיקום מעולה, רבים נמצאים במיקום לא מתאים, ברחובות צדדיים, מאחורי בניינים גדולים יותר או במגרש פינתי.

כיצד לבחור חברה עבור שילוט מואר?

אם אתה מחפש שלטים חדשים לעסק שלך, אחד הדברים הראשונים שתצטרך להחליט הוא איזה סוג תאורה תצטרך. שילוט מואר מגיעים בכמה סוגים, ולכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו. בחירת סוג התאורה הנכון יכולה לעשות את ההבדל במצגת העסקית שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על האופן שבו שילוט מואר יכולים לעזור לך להתבלט בשוק.

הסוג של תאורה שהרצוי עבור השלטים שלך יכול לעשות הבדל גדול הצבעים שתבחר עבור העסק שלך. לדוגמה, שלט מואר פנימי צריך להיות בצבע שונה מזה שמואר חיצונית. בנוסף, מקורות תאורה מסוימים מתאימים יותר להצגת צבע מאחרים, לכן הקפד לבחור אחד עם דירוג קרי הנכון. צבע השלט הוא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון.