קבלת משכנתא הפוכה

קבלת משכנתא הפוכה היא תהליך קל ופשוט

משכנתא הפוכה היא כלי פיננסי המאפשר לבעלי בתים מעל גיל 62 לגשת להון העצמי בבתיהם מבלי למכור את בתיהם. משכנתא הפוכה יכולה לעזור לבעלי בתים לקבל מזומן כשהם צריכים זאת וזו דרך קלה להשיג יותר כסף מבלי לבצע תשלומים או צורך למכור את הבית שלך.

אתה לא צריך להיות עשיר כדי להיות זכאי למשכנתא הפוכה

אתה לא צריך להיות עשיר כדי להעפיל. למעשה, אתה יכול לקבל משכנתא הפוכה בכל גיל, כל עוד אתה בן 62 ומעלה.

אתה יכול להשתמש בכסף לכל דבר שנחשב ל"הוצאה מוסמכת" על ידי HUD (משרד השיכון והפיתוח העירוני האמריקאי). זה כולל: תיקונים בבית; חשבונות רפואיים; שירותים; מסים; ועוד! ואם ההוצאות הכשירות הללו אינן מספיקות, אין דרישות הכנסה או תשלומים חודשיים גם לאחר אישור ההלוואה שלך!

הבית שלך לא חייב להיות משולם. אתה עדיין יכול לקבל משכנתא הפוכה גם אם אתה חייב כסף על הבית שלך.

אלו חדשות נהדרות למי שמחפש לצמצם את ההיקף וצריך קצת כסף נוסף, אבל לא רוצה למכור את הבית שלו. תהליך המשכנתא ההפוכה אינו משפיע על ציון האשראי שלך או על יכולתך לקבל הלוואות אחרות, כך שזו דרך קלה לשלם את יתרות החוב על הנכס שלך תוך שמירה על הנכס במשפחה!

אינך צריך לבצע תשלומים לאחר קבלת ההלוואה שלך. אינך צריך לבצע תשלומים לאחר קבלת ההלוואה שלך. אתה יכול להשתמש בכסף לכל מטרה, כולל: הוצאות רפואיות הוצאות מחיה (שכר דירה, שירותים) תשלומים על חובות אחרים

אתה משלם ריבית רק על כל כסף שאתה משתמש ממסגרת האשראי או ההלוואה הביתית שלך

אתה משלם ריבית רק על כל כסף שאתה משתמש ממסגרת האשראי או ההלוואה הביתית שלך. הריבית קבועה ואינה משתנה עם הזמן, כך שאתה יודע בדיוק מה יהיה התשלום החודשי שלך. ובגלל שזה ניתן לניכוי מס, הממשלה משלמת אפילו יותר ממך! אין דרישות הכנסה. אתה יכול לקבל משכנתא הפוכה גם אם אתה לא עובד, על ביטוח לאומי או נכות, או בפנסיה.

משכנתא הפוכה היא כלי פיננסי המאפשר לבעלי בתים מעל גיל 62 לגשת להון העצמי בבתיהם מבלי למכור את בתיהם.

משכנתא הפוכה היא כלי פיננסי המאפשר לבעלי בתים מעל גיל 62 לגשת להון העצמי בבתיהם מבלי למכור את בתיהם. במילים אחרות, אתה יכול להשתמש בבית שלך כערובה למזומן, אבל אתה ממשיך לגור שם!

משכנתא הפוכה היא אחת הדרכים הבטוחות ביותר לקבל גישה למזומן נוסף מבלי למכור את הבית שלך או לשלם עליו תשלומים חודשיים עד שתמות (או תעזוב). אם אתם חושבים לקבל אחת מההלוואות הללו עכשיו כשאתם בפנסיה או מתקרבים לגיל פרישה ורוצים מידע נוסף על איך הן פועלות, מאמר זה יספר לכם כל מה שצריך לדעת על משכנתא הפוכה: מה הן; כמה כסף הם יכולים לתת לבעלי בתים; מדוע אנשים בוחרים בהם על פני אפשרויות אחרות כמו מכירת בתיהם על הסף או נטילת הלוואות מסורתיות; ואפילו כמה טיפים למציאת חברות אמינות המציעות שירותים אלה, כך שלא משנה מה יקרה במהלך התהליך הזה – בין אם טוב או רע – אתה בסופו של דבר עם שקט נפשי בידיעה שהכל הלך חלק!

משכנתאות הפוכה הן דרכים גמישות, קלות ובטוחות לגשת לערך הבית שלך

זוהי גם דרך של קשישים להשתמש בבתיהם כנכס מבלי שייאלצו למכור אותו כאשר הם רוצים לצמצם או לעבור למוסד לדיור מוגן.

לכן, אם אתם מחפשים לגשת לחלק מההון העצמי בבית שלכם, משכנתא הפוכה היא דרך מצוינת לעשות זאת. זה קל, בטוח וגמיש. אינך צריך למכור את הבית שלך או לשלם תשלומים לאחר קבלת אחת מההלוואות הללו – כל מה שאתה צריך זה מספיק הון עצמי כדי שכשתמות, ההלוואה תוחזר על ידי מכירת הבית שלך (אם אין עוד יורשים). אם זו נשמעת כמו האפשרות המתאימה לך או למישהו קרוב שזקוק לעזרה בתשלום חשבונות או להסתדר בכל חודש, צור איתנו קשר עוד היום!

לפרטים נוספים : משכנתא הפוכה ל 60 פלוס "הפניקס"