תקשורת חכמה וגאדג'טים

מהו אינטרקום טוב לבית פרטי? ‏

אם אתה מחפש אינטרקום חדש לבית המגורים הפרטיים שלך, יש לך מזל. יש כעת מספר מערכות לבחירה, וכל אחת מציעה תכונות ייחודיות משלה. בחירת מערכת האינטרקום הנכונה לביתך תלויה במספר האנשים שאתה רוצה לתקשר איתם, מספר החדרים שאתה רוצה לפקח עליהם, וכמה כסף אתה מוכן לבזבז. הנה כמה אפשרויות כדי לעזור לך להחליט.

האינטרקום של וולו הוא הבחירה המושלמת לבתים פרטיים. איכות הקול הברורה שלו יוצאת דופן, וזה נהדר להורים עם ילדים קטנים. מערכת אינטרקום אלחוטית זו אינה דורשת WiFi ומאפיינת חיי סוללה של מעל 24 שעות. אתה יכול גם לבחור לרכוש חבילת כוח ליחידה להשתמש במהלך הפסקות חשמל. מערכת האינטרקום וולו היא בחירה נהדרת אם אתה על תקציב. לחלופין, הד שואו 10 הוא שדרוג ל-Echo Show 8 הפופולרי, והוא כולל מסך גדול יותר ואיכות צליל טובה יותר. שתי המערכות מספקות פונקציונליות אינטרקום מעולה, אפשרויות בידור ותכונות אבטחה.

מערכות אינטרקום רבות לבתים פרטיים מגיעות עם מספר ערוצים כדי לאפשר תקשורת. מודלים בסיסיים מציעים ערוץ אחד לכל התחנות, ומאפשרים לך לדבר עם אנשים אחרים במערכת, אבל לא עם אנשים אחרים. מערכות רב-ערוצית מאפשרות לך לקרוא למקלט יחיד, או למערכת כולה. עבור בתים גדולים עם חדרים מרובים, ערוצים מרובים הם רעיון טוב. כדאי שתבחר מספר ערוצים למערכת האינטרקום שלך אם יש לך מספר חדרים או משפחה גדולה.

איכות הווידאו היא גורם מרכזי נוסף שיש לשקול כאשר רוכשים אינטרקום ביתי פרטי. בעוד לאינטרקום אנלוגי חסרות תכונות מתקדמות של דגמי IP, איכות התמונה של וידאו טובה יותר, ואפשר לצפות בסרטון ממרחק. למודלים של IP יש גם תכונות נוספות, כגון תוכנה מובנית. במקרה שאתה לא רוצה להשקיע במצלמה באיכות גבוהה, אתה יכול להשתמש בשני מגה פיקסל.

ודא לבחור מתקין מקצועי. העלות של שכירת מתקין חסר ניסיון יכולה להיות יקרה. הם עלולים להתעלם מחומרה או להמעיט בערך השעות שיידרשו כדי להתקין את המערכת. ייתכן גם צריך לשלם תוספת עבור חומרה נוספת שאינו כלול בהצעת מחיר. חלק מהמתקנים גם לא מצליחים לפרק את עלויות החומרה, מה שיכול להפוך את ההתקנה לפחות זולה. זה רעיון טוב לבקש ממתקין האינטרקום שלך פירוט של עלויות לפני שמחליט על המערכת הטובה ביותר לצרכים שלך.

כאשר בוחרים מערכת אינטרקום ביתית אלחוטית, יש לזכור שכל מערכת היא שונה. אתה רוצה מערכת שעובדת עם שאר מכשירי האוטומציה הביתיים שלך. בדרך זו, אתה יכול לשלוט במכשירים החכמים שלך מכל מקום, גם אם אתה לא בבית. ואל תשכח את מאפייני האבטחה! אתה רוצה לוודא שהמערכת שאתה בוחר מאובטחת. האינטרקום הביתי הטוב ביותר יהיה גם מספר תכונות גדולות אחרות, כך לוודא שאתה שוקל את כל האפשרויות האלה לפני שאתה מקבל החלטה סופית.

בפעם הבאה שיש לך אורח בבית הפרטי שלך, אל תיתן להם לעבור את השער. אינטרקום וידאו נהדר בשביל זה. הם מאפשרים לך לזהות מבקרים ואפילו להודיע לך אם יקרה משהו. ואם מישהו מנסה להתגנב לדירה שלך ואתה לא בבית, האינטרקום וידאו היא דרך נהדרת לתת לאנשים שאתה סומך ויודעים שאתה לא שם. אתה יכול גם להשתמש במערכת אינטרקום וידאו כדי לעקוב אחר הפעילות של השכנים שלך.

אתה יכול גם לרכוש מערכת אינטרקום ווקי-טוקי. למרות שזה לא אלחוטי, זה מסתמך על מכשיר ציתות לתקשורת. מכשירי קשר נוטים להיות מגושמים וכבדים, והם פחות ניידים מאפשרויות אחרות. אם אתה רוצה שהמערכת תהיה רב-גונית יותר, שקול לקבל אינטרקום מובנה לדלפק או קיר. זה יעשה את הבית שלך בטוח יותר. עם זאת, אתה צריך להיות מודע לכמה דברים לפני שאתה מקבל החלטה סופית.

היתרונות של אינטרקום ביתי הם רבים. מלבד אבטחה, מכשיר זה יכול לשמש גם כמערכת התראה רפואית. אם אדם אהוב חולה או נפצע, אתה יכול ליצור איתם קשר באמצעות אינטרקום. מלבד היכולת לזהות מי נמצא בדלת, אינטרסומים יכולים גם לעזור להגן על בית פרטי. הדבר מועיל במיוחד לקשישים ולבני משפחה חולים. אז, אם יש לך בית פרטי, אינטרקום היא בחירה חכמה.

פרטים נוספים בלינק: https://smartlix.co.il/%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99/